Hulp van ouders

De Nico Steenbeekgroep is een vereniging. Dat betekent dat we volledig op vrijwilligers draaien: leiding, bestuur en andere taken. Als vereniging maken wij deel uit van Scouting Nederland. Ook deze organisatie is bijna volledig van vrijwilligers afhankelijk.

De contributie proberen wij laag te houden, onder andere door middel van:

• Verschillende acties, zoals de Nationale Scoutingloterij en onze eigen oliebollenactie.
  • Ondersteuning van helpende ouders/verzorgers:
    • Ouders/verzorgers die deelnemen aan een ‘vast’ clubje, zoals de wekelijkse schoonmaak, periodieke terreinonderhoud, deelname aan een commissie (bijvoorbeeld gericht op ICT of communicatie).
    • Ouders/verzorgers die af en toe helpen, door te rijden naar uitstapjes, jaarlijkse schoonmaak, helpen inladen en uitladen voor en na het zomerkamp, etc.
  • Wij zijn aangesloten bij de U-pas.

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste ouders die ons willen helpen. Hoe vaak en waarmee staat niet vast, wij staan voor alle opties open. Wilt u als ouder ook een bijdrage leveren (wekelijks, maandelijks of af en toe)? Meld u dan aan via groepsbegeleiding@nsgscouting.nl